کنترل پنل Kloxo – قسمت آخر – لایسنس

اگر دقت کرده باشید کنترل پنل Kloxo که روی سرور شما نصب شده به جز یک مورد هیچ محدودیتی ندارد و آن هم در مورد تعداد دامنه ی قابل میزبانی است که به ۴۰ دامنه محدود شده است. ولی جای هیچ نگرانی نیست کافی است در سایت تولید کننده ی نرم افزار ثبت نام کنید و یک لایسنس تهیه کنید. بعد از تهیه این لایسنس که کاملا رایگان هم هست می توانید هر تعداد سرور را با کنترل پنل Kloxo مدیریت کنید و هر تعداد دامنه را میزبانی کنید.

نکته ی جالب اینجاست که یکی از ارائه کنندگان سرور های مجازی برای تهیه ی این لایسنس از مشتریان خود مبلغ ۶۰۰۰۰ تومان پول می گیرد، در حالی که لایسنس کاملا رایگان بوده و تنها نیاز به ثبت نام دارد. برای ثبت نام باید به آدرس http://www.lxlabs.com/register/ مراجعه کنید و بعد از انتخاب Username آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی Register کلیک کنید. اکانت شما ایجاد شده و رمز عبور آن برایتان فرستاده می شود.

حالا می توانید با Username و Password خود و از طریق صفحه ی http://client.lxlabs.com/ وارد اکانت خود شوید. حالا از قسمت Resoureces روی Kloxo Licences کلیک کنید و در پنجره ی باز شده روی Add Kloxo License کلیک کنید. پنجره ی جدیدی باز شده که در آن می توانید آدرس IP سرور خود را وارد کنید و روی Add کلیک کنید.

بعد از این که IP شما با موفقیت در این قسمت اضافه شد می توانید وارد کنترل پنل Kloxoی سرور خود شوید و از قسمت Advanced روی گزینه ی License Update کلیک کنید. بعد از این کار محدودیت های موجود Kloxo برای همیشه برطرف خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.